Thursday, September 20, 2007

Man dies in accident at Wyoming mine

Man dies in accident at Wyoming mine
Billings Gazette - MT, USA
Associated PressSeptember 20, 2007

GREEN RIVER _ An accident involving a mine transport vehicle at a trona mine near Green River has left one worker dead.
The accident occurred shortly before noon Wednesday.
FMC spokesman Jim Fitzwater said two mine operators were en route to their designated work area when their mine transport overturned.
Fitzwater said a crew that was getting off work discovered the accident. He said 41-year-old Carder Largent Junior, of Mountain View, later died of injuries. Largent had been an employee of the company since 1990. The other worker was treated and released at Memorial Hospital of Sweetwater County.
Fitzwater said the mine was temporarily shut down pending an investigation. It was scheduled to reopen at 4 p.m. Thursday.